متن آهنگ حسین توکلی جذاب
نوشته شده توسط : علی

جذاب دانلود آهنگ جدید حسین توکلی
Download New Music By Hossein Tavakoli Called Jazab

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام جذاب با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ جذاب

 

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام جذاب عکس جدید حسین توکلی عکس ها و موزیک های جدید حسین توکلی

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ حسین توکلی جذاب

 

وای نگا نگاشو اون خنده هاشو وای بیایید ببینید ناز و اداشو

منو میکشه حالت چشات کیو میتونم بیارم به جات

منو میکشه خطی که وقتی میخندی میوفته گوشه ی لبات

چرا من دورت نگردم کیو دارم بهتر از تو عاشق کی شم که باشه حتی یذره سر از تو

چرا من دورت نگردم این دل بی سر زبونو بگو دست کی تو دنیا بدم عاشق تر از تو

چرا من دورت نگردم آخه من دورت بگردم

♫♫♫

عشق من حرف نداره کی میتونه حرف دراره کی میتونه واسه من یکی مثل تو بیاره

بس که جذابی برام جز تو نمیبینه چشام تو خودت نمیدونی چجوری من تو رو میخوام

چرا من دورت نگردم کیو دارم بهتر از تو عاشق کی شم که باشه حتی یذره سر از تو

چرا من دورت نگردم این دل بی سر زبونو بگو دست کی تو دنیا بدم عاشق تر از تو

چرا من دورت نگردم آخه من دورت بگردم





:: بازدید از این مطلب : 736
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: